Внаслідок політичної кризи в Україні чи не найбільше постраждала сфера туризму, зокрема у Львові, де туристичний бізнес потерпає від збитків. З одного боку іноземці загалом бояться їхати в Україну, а з іншого - стереотипи відносно Львова у жителів південно-східних районів України є достатньо поширеними. За бізнес-сніданком Break West представники місцевого готельного бізнесу, тур-оператори та аналітики обговорили яким буде туристичний сезон у Львові, чи приїдуть сюди туристи, та як просувається бренд міста в Україні та світі.
Туристичний бренд Львова формувався протягом останніх років та привертав увагу чималої кількості туристів як з-за кордону, так і з України. Як зазначили учасники зустрічі, головним завданням є повернути туристичний імідж Львова саме для туристів з України, тому що іноземних туристів цього року чекати не варто. З іншого боку, анексія Криму відкриває нові можливості для Львова та Карпат. Водночас, на офіційному рівні міська рада займається просуванням Львова у бізнес- та конференц-туризмі на міжнародному рівні.






Організатор бізнес-сніданку Break West: ТОВ «Юридична компанія «Ейч.Ді.Партнерз»
Партнери: «Арія Груп», «Уніка» та Postpaper.